Betaling, levertijd en bezorging

Betalen kan met Ideal of door een bank overschrijving, hieronder vindt u meer informatie over deze betaalmogelijkheden.

iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Je rekent af binnen jouw eigen internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Hoe werkt iDeal?

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

  • U bestelt een product
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd

Uitgebreide uitleg en informatie over iDeal kunt u vinden op de website van iDeal.

Overschrijving per bank Indien u liever zelf per bank wilt betalen, dan kunt u dat als betaaloptie aangeven. Na ontvangst van uw betaling worden de artikelen verzonden.

Levertijd en Bezorging

Onze pakketten worden verstuurd met PostNL. Bestellingen (indien voorradig) die worden geplaatst op werkdagen vóór 15:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur zijn geplaatst worden in 99% van de gevallen de volgende dag al aangeboden.

Bestellingen die verstuurd worden naar België worden door het eigen PostNL netwerk afgeleverd. In 85% van de gevallen wordt je bestelling de volgende dag aangeboden. In de overige gevallen zal dit twee dagen duren.

Bestellingen die verstuurd worden naar Duitsland hebben en gemiddelde bezorgtijd van 2-3 dagen.

Betaal ik verzendkosten?

Bestellingen boven de €60,00 incl. btw worden gratis verzonden. Onder dit tarief rekenen wij éénmalig €6,50 verzendkosten. Eventuele naleveringen/backorders worden kosteloos nagezonden.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een track & trace link van je pakket aan het einde van de dag per e-mail. Met deze link kan je de zending volgen. Heb je geen emailbericht ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

  • Standaardbezorging: Dit is de standaardoptie bij het versturen van pakketten. De bezorgtijd wordt door PostNL bepaald en is afhankelijk van de route van de bezorger. In de track & trace link wordt het bezorgmoment meestal aangegeven in een tijdsvak van 2 uur.
  • Ophalen bij een PostNL-ophaalpunt: We leveren je pakketje graag af bij één van de meer dan 2500 PostNL-ophaalpunten (bijvoorbeeld een Primera, Read Shop, Gamma, Karwei, enz.).
  • Extra vroeg: Wil je je pakketje vóór 08.30 uur ophalen bij een PostNL ophaalpunt? Bijvoorbeeld een Primera, Read Shop, Gamma, Karwei, enz. Kies dan voor de verzendoptie ‘Extra vroeg’, hiervoor betaal je €2,00 extra (op de reguliere kosten).
  • Avondbezorging: Wil je dat je pakket ’s avonds thuis wordt aangeboden (ma t/m vrij tussen 18:00 – 21:30 uur)? Kies dan voor de verzendoptie ‘Avondbezorging’, hiervoor betaal je €2,00 extra (op de reguliere kosten).
  • Ophalen in Scheemda: Wil je je pakket ophalen in ons magazijn in Scheemda? Kies voor de verzendoptie 'Afhalen bij Bakloods'. Op deze manier hoef je geen verzendkosten te betalen. Je kan meestal de bestelling de eerstvolgende werkdag komen ophalen, zodra de bestelling klaar staat ontvang je van ons een bericht. Wanneer de bestelling niet compleet is, wordt er contact met je opgenomen. Heb je het product dezelfde dag nog nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij zullen hun uiterste best doen om dit te realiseren. 

Let op: buitenlandse zendingen worden altijd verstuurd met de standaardbezorging en kunnen geen gebruik maken van de bezorgmogelijkheden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden. Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een briefje in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.